veroniicakarlssons

Bebis!

Kategori: Allmänt

Idag (igår, 9/4) fick Anna och Mattias äntligen sin efterlängtade dotter! Grattis :) Vi ska ha så mysigt med massa barnvagnspromenader och grillning i sommar, visst?! :)

Jag har varit och jobbat. När jag cyklade hem kom jag på hur skönt det kommer bli när vi har flyttat. Kommer komma hem mycket tidigare då, awesome!

Har ätit en macka med senap o skinka o druckit en kopp te. Teet börjar ta slut här hemma, Micke säger att jag inte får köpa nytt för att vi ska flytta, men jag tror inte han inser i vilken takt teet går åt :P

Försökte gå ut med Aston när jag kom hem, men han stannade i dörröppningen och såg jättetrött i så jag lät han slippa. Då gick han o la sig i sängen o sov igen. Lillgrabben har blivit stor <3

Jag e trött. Men måste vara lite lite tröttare när jag går o lägger mig, annars somnar jag aldrig.

Imorn måste vi gå o handla, också kanske vi bakar bullar. Haha, men det e inte troligt för det har ju inte blivit av än :P Jag ska koka ny mat till Aston men är han helt bra i magen imorgonbitti så ska vi börja blanda i torrfoder igen, då räcker den andra maten längre.

Trevlig helg. Vi hörs nog imorgon natt igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: