veroniicakarlssons

Dagen

Kategori: Allmänt

Jag har vart ganska duktig idag tycker jag, iaf om man jämför med föregående dagar :P

05.30 Aston gnäller, dags att gå ut - vovve dålig i magen.

08.30 Aston gnäller, Micke får gå ut - jag går upp o ställer fram mat till Aston

08.40 Micke ringer - ta bort Astons mat - vovve lös i magen och har spytt

10.15 Aston gnäller - lurades, behövde egentligen inte alls gå ut..

10.30 plugga

11.40 Lunch

12.30 Långsam promenad med Aston mest bara för att han ska få göra någonting.. 2 km på 45 min, ja som sagt, långsam promenad.

13.30 Plugga

14.10 Jogga

Nu har jag ätit två mackor och ett päron. Strax ska jag duscha, sen ska jag plugga en omgång till. Vid 17 ska jag koka ris, morötter och fisk till Astons mage. Känns som en tidsfråga innan vi ine längre kan vänta ut honom utan måste ta honom till en veterinär, det känns skitjobbigt. När jag sa till Micke idag att jag inte tyckte vi kunde vänta längre så sa han att han inte heller tyckte det, jag trodde han skulle säga emot. Men sen kom vi överens om att vi får se hur han är när han fått ris och fisk ikväll och imorn. Är han piggare efter det så kan vi avvakta. Svårt beslut är det..

Kommentarer

  • Tezz säger:

    Muahahaha! Klantigt klarade aston inte att hålla sig undan från kräkandet...fast ni är så långt bort... välkomna i klubben... nä seriöst stackars busen. Ge honom en krya på sig kram från mig! en gång till bara muahahaha... pözz pözz

    2010-04-07 | 21:46:19
  • Veronica säger:

    Haha, okej, förtjänade den :P Men det e inte Astons fel att matte e elak :P Han spydde igen inatt så jag e uppe o försöker ringa veterinären. Håll tummarna för att han mår bra!

    2010-04-08 | 08:09:43
    Bloggadress: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: