veroniicakarlssons

Det gäller bara att komma igång!

Kategori: Allmänt

Jag hoppas att morgondagen fortsätter som den här dagen! Det har varit en riktigt bra dag. Nu har jag ju egentligen inte planerat att vara så produktiv imorn, eller inte plugg och träningsmässigt iaf, men vi ska städa och baka så då ska man ju också va produktiv!

Idag ringde en kille och sa att de står som etta på vår lägenhet så de ska komma o titta på den på fredag. Därför måste vi städa imorn. Eller, vi skulle ändå göra det men nu måste vi ju göra mer noggrant!

Efter jag skrev sist så har jag lagat ris, fisk och morötter till basse. Han har fått småportioner av det några gånger under kvällen men är fortfarande lös i magen fast han fastade i 24 timmar.. Han får det till frukost imorn också så hoppas vi att magen e bra sen!

Sen har jag lagat middag till mig o Micke också. Pasta med fiskpastasås, asgott! Sen gjorde jag en kyckling i ugnen som godis till Basse. När den hade svalnat så delade jag o Micke upp den i fyra påsar. Jävla bortskämda älskade vovve ;)

Strax är det nyheterna sen är det natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: