veroniicakarlssons

Halsband

Kategori: Allmänt

Har beställt ett så jäkla coolt halsband till Aston. Ni får se en bild at det när det har kommit. Asballt! Eller, ni får se en bild av det i juni, jag ska visa upp det i Sthlm innan de får se det på bild. Fredrik kommer bli imponerad av vår hund!

Har hållt i två lektioner på praktiken idag. Det gick bra. Vi pratade om kommunens skyldigheter och kommunens inkomster och utgifter. Sen avslutade vi med att prata om hur de kan påverka i kommunen och sen lite extra om insändare. På måndag ska båda klasserna få börja skriva insändare. Var önskemål i ena klassen att de sen skulle få skicka in de till tidningen så jag ska kolla upp lite under helgen hur vi ska göra med det, men det e klart de ska skicka in sina insändare om de vill göra det!

Strax ska jag gå o lägga mig o sova.. Börjar jobba kl 20, innan dess ska vi storhandla, men Micke går i skolan till 16 så jag tänkte sova en stund först. Jobar till 4 inatt.. men sen kan jag ta mig hem på min racercykel :D

I helgen har jag inget planerat. Ska väl sova en del imorn, och ta nån långpromenad med Basse varje dag. Annars vet jag inte. Micke har skola hela den här helgen.

Nästa helg är det valborg, då blir det att sola och drinka på balkongen och att grilla :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: