veroniicakarlssons

Hej o hå!

Kategori: Allmänt

Aston sover. Det var så här vi började misstänka att något kanske faktiskt är riktigt på tok. Han ligger kvar i sängen fast jag gör frukost. Hmm.. han brukar ju tigga :P Nu för tiden kan han ligga kvar i sängen i typ 1-2 timmar efter vi gått upp, det gjorde han aldrig förut. Men strax ska jag iväg till apoteket och köpa antibiotikan, så om några dagar hoppas vi ha tillbaka vårt energiknippe!

Hela diskbänken är full av disk, en påse tvätt väntar på att bli vikt och jag har en hel del att plugga idag. Om 5½ timmar ska vi visa lägenheten. Då ska tvätten och disken va borta. Micke kommer hem vid 15.15 o tar ut Aston så jag hinner skura golvet innan de kommer. Jag har tröttnat på den här dagen innan den ens börjat. Kul med fedag? Nope, inte speciellt när man ska jobba fre-mån, ha skola mån-fre o sen jobba lördag.. Men sen har jag ju en dag ledigt ;) Jag ska inte klaga, har varit ledig i två veckor :P

Nä, nu ska jag sticka iväg o köpa Astons medicin så han kan bli frisk igen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: