veroniicakarlssons

Helg

Kategori: Allmänt

Oj, nu ha jag inte skrivit på ett tag igen.. Har ju haft fullt upp! Det har varit fantastiskt väder i flera dagar så efter praktiken har det blivit långpromenader. Igår hade vi städ och tvättkväll. Nu ser lägenheten bra ut igen. Vi har varit och hämtat en lapp på vad som ska städas innan man flyttar så vi tänkte börja med den snart. Sen måste vi ju göra allt igen, men om vi gör det grovt nu så går det snabbare sen när flytten väl är kommen!

Annars har jag nog inte gjort så mycket mer. Min handledare är i Sthlm över helgen så jag fick ledigt idag. Jag ska förbereda färdigt allt för de närmsta två veckorna, sen på söndag ska jag till skolan o skriva ut allt jag behöver. Ska bli skitkul o komma igång nästa vecka!

Förutom det så ska vi gå o handla, kanske ta en joggingtur och äta lyxmiddag! Ikväll/inatt ska Micke jobba och även i morgonkväll/natt. Jag jobbar imorn på dan.. Så söndag blir nog en väldigt lugn dag :P Tänkte lägga ett spår till Aston på söndag nu när nästan all snö är borta. På tal om Aston så är han typ frisk nu. Tre dagar kvar på medicinen bara och han är pigg o glad :) Han äter inte riktigt allt han borde, men vi har överseende med det så länge han är pigg, glad o bra i magen!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Vad skönt att han mår bättre igen, inge roligt att måsta oroa sig! Vi får väl boka in en dejt efter helgen så du får träffa vårt lilla underverk - hon är såå mysig! :-)

    2010-04-16 | 13:50:42
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: