veroniicakarlssons

Jag behöver min sömn!

Kategori: Allmänt

Lördage blev inte alls som jag tänkt mig. Jag skulle ju åka hem när de andra gick på krogen.. Så blev det alltså inte. Jag följde med ut på NH men efter en stund där blev jag fasligt trött! Så jag drog hem runt 1.

I söndags sov jag mest tills det var dags för jobb. Jobbade 14-19.30. Helt ok tid, jag trodde jag skulle jobba till 20.30 så jag blev väldigt nöjd. Var nämligen galet trött. Efter jobbet såg jag fram emot min sköna jobbvecka som jag skulle ha den här veckan, inte en enda stängning. Tills igår, då chefen hör av sig o frågar om jag kan jobba till 23 på onsdag - okej, det kan jag väl. Okej, bra, kan du jobba ikväll? - Okej, det kan jag.. Perfekt. Så från att ha haft två sköna pass blev det nu tre pass varav en stängning! Blä!! Aja, jag får vara glad att jag är ledig både fredag o lördag den här helgen iaf!

Annars hade jag praktik igår, det gick bra. Hade två lektioner. Har fått igång alla att börja jobba med insändare. Idag blir det inlämning för ena klassen och det är den enda lektionen jag har så en lugn dag. Var meningen att jg skulle ut med Aston på långpromenad innan skolan men det regnar så vi kör lite träning inne istället.

Ikväll kanske det blir bio.. Blir en tidig kväll iaf - jag är ständigt trött just nu, helgen var tuff!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Rättning: DET SNÖAR!! Va f*n, bor vi i Nordpolen eller?! Jag hänger gärna på en långpromis någon dag om ni pallar med mitt sekiga tempo - Obs det har blivit bättre än då jag var tjock iaf! ;-)

    2010-04-27 | 11:28:41
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: