veroniicakarlssons

Läget

Kategori: Allmänt

Läget är detta: Aston spyr och är lös i magen. Aston är trött. Aston äter inte sin mat.. Aston ska till veterinären! Hade tur och fick en tid idag så slipper vi vänta och oroa oss. Hans bajs var bra imorse men vi vaknade 01.30 inattav att han spydde.. Vi får se vad det är för vi vill ha vår pigga och lekfulla valp tillbaka <3 Även om han är riktigt mysig nu, det är han ju annars också men vi vill ha tillbaka farten. Om det inte är så att han bara förändrats fast han mår helt bra, då vill vi ha han precis som han är! Det enda vi vill är att han ska må bra!

Städdag idag. Får se om vi orkar baka bullar också. Micke har tränngsvärk i typ hela kroppen o jag.. ja, jag väntar på att få sova tills jag vaknar en dag :P Har en tuff jobbhelg framför mig och på måndag börjar praktiken, så jag njuter av min sista lediga dag, sen blir det jobb och skola i nio dagar!

Håll tummarna för min bebis idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: