veroniicakarlssons

Långfredag

Kategori: Allmänt

Idag är det långfredag och det kommer definitivt va en lång dag! Har varit hemma hos Anna och Mattias och spelat spel och fikat. Det var trevligt fast jag kom sist :P

Annars har vi faktiskt inte gjort så mycket. Jag har planerat färdigt 2 lektioner till VFU:n, tänkte planera en till ikväll. Om typ 2 timmar ska jag sticka iväg till jobbet. Jobbar 22.45-04.00. Typ alla krogar e stängda så det kan ju inte va mycket att göra, men det blir ju skönt. Men man blir ofta överraskad när man tror att det sa va lugnt.

Imorn ska jag sova länge. Sen ska vi handla lite. Har bjudit över Anna och Mattias på middag så vi ska handla lite småsaker som saknas till middagen! Och en snabbis på bolaget blir det nog också!

Jag e ganska trött.. Det är negativt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: