veroniicakarlssons

Livet leker!

Kategori: Allmänt

Ja, livet är väldigt bra just nu!

  • Solen skiner på dagarna
  • Praktiken är skoj och min handledare är bra
  • Jobbet är KUNG än så länge
  • Aston är frisk-ish.. Asså, han äter ju inte allt han borde, men vi märker ju att han mår bättre!
  • Jag o Micke har en "up-period" om man kan säga så :P Det finns perioder då vi inte riktigt umgås utan mest bara är hemma samtidigt men inte tillsammans, just nu är det inte en sån period. Vi umgås mycket och trivs bäst tillsammans!
  • Vi ska flytta - gud vad jag längtar! 5 min till IKSU högst! Träna, skola och långpromenader kommer hinnas med varje dag!
Jag trivs just nu. Så jäkla skönt. Har haft hemlängtan ett tag, velat flytta hem till Sthlm, men när livet är som det är nu så trivs jag fruktansvärt bra här uppe med min lilla familj! <3

Kommentarer

  • micke säger:

    Love ya!

    2010-04-17 | 13:05:05
  • Brorsan säger:

    Naaaaaw...

    2010-04-17 | 21:39:05

Kommentera inlägget här: