veroniicakarlssons

Lördag

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit aktiva.. haha, eller inte :P

Jag vaknade vid 10.30 o då gick jag o la mig i Mickes knä i soffan.. Sen när Aston kom upp så gick vi ut med honom innan frukost. Efter frukost låg vi i soffan igen, sen ville Aston ut. Då gick han och jag ut o när vi kom in va Micke duschen så vi råkade somna i sängen :P

Men efter det har vi iaf vart ganska aktiva. Gick till Maxi o handlade o sen när vi kom hem så tog Micke upp två kartonger ur källaren också har vi rensat böcker, spel skivor och filmer. Lagt ut en del på blocket och packat ner en del. Skönt att va igång. Skulle ju kunna vänta ett tag, men vi ville börja :P

Nu är makaronipuddingen snart färdig. Lagat ny mat till Aston har jag också gjort.

Ikväll blir det el classico och sen inatt blir det jobb. Såå.. vi hörs inatt då! ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: