veroniicakarlssons

Mina nya saker

Kategori: Allmänt

Jag har vart lite shoppingsugen på sista tiden.. Så, det har blivit två nya saker:


En najs ny mobil! Nokia x6. Den kommer antagligen på torsdag! Najs!! Ska betala 1 kr när jag hämtar den men band upp mitt abonemang i två år. Så vi får hoppas den är värd det ;)


Och en fantastiskt fin cykel! 21 växlar, katjing! Kommer bli en fröjd att cykla till jobbet i sommar! ;) Och han som har den ska leverera den hem till mig, hur bra är inte det?!

Nä, jag köpte de faktiskt inte för att jag var shoppnigsugen utan för att både min mobil och min cykel är trasiga. Anna ska få tillbaka sin cykel nu :P


Nu är helgen snart slut. Vi har varit på promenad till skolan och skrivit ut lite grejer till praktiken. Annars har vi inte gjort så mycket idag. Imorn är det praktik igen.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Haha tack! Det första man tänker på efter en förlossning är dock inte att sätta sig på en cykel - hur otroligt det än låter! :P

    2010-04-18 | 19:26:29
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: