veroniicakarlssons

Ny dag

Kategori: Allmänt

Onsdagar e ganska spännande, jag vet aldrig hur de ser ut. Jag vet att jag börjar kl 10 och har lektion med 7a. Resten av dagen är ganska öppen :P Jag kanske ska vara med på möte kl 14.30. Isf får jag nog bråttom sen. Antar att mötet iaf håller på till 16 och jag måste åka till jobbet kl 17 o då ska jag hinna äta innan. Så jag hoppas att det inte är något möte idag.

Efter första lektionen ska jag iaf till biblan och skriva ut lite grejer och skriva lite. Måste se till att börja få saker gjorda nu. Jag latar mig för mycket :P

Ikväll är det iaf som sagt jobb. Känns sådär kul, skulle ju jobba 18-22.15, men nu ska jag jobba till 23 istället. Anledningen till att det är jobbigt är för att man bara städar sista timmen o jag skulle ju slippa. Plus att då får man inte sluta när man ska alltid o det e inte så kul att komma hem sent när man har skola dagen efter..

Nä, nu är det dags att vara mer positiv!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Herregud, nu är jag förvirrad men visst var det idag du skrev?!? Ja amningshjärna får man tydligen skylla på denna första tiden så jag gör det! Men Ja, jag tar gärna en promenad imorgon om det inte snöar/regnar! Klart att en kaffe på uteserveringen inte skulle sitta fel heller.. :P Men vi kan väl höras då du slutar så bestämmer vi vilket alternativ det blir då?! ;)

    2010-04-28 | 23:45:46
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: