veroniicakarlssons

Oproduktiv

Kategori: Allmänt

Ja, idag har inte vart en produktiv dag. Gick upp vid 8.30 o åt frukost o tog det lugnt. Vid 9.30 tyckte jag att Aston såg så mysig ut i soffan, och ja, mysig va han - så mysig att jag somande hos honom i två timmar :P

När jag vaknade skickade jag lite lektionsplaneringar till min handledare o sen gick jag ut med Aston. Nu har jag ätit lunch och strax ska jag duscha. Sen blir det en runda med Aston igen innan jag ska cykla iväg till Anna och mysa med Saga :) Och fika lite o snacka skit med Anna såklart :)

Ikväll ska jg träna lite med Aston. Men han verkar trött idag. Ligger i sängen och sover. Han låter fortfarande lite harklande när han andas ibland. Jag intalar mig att han är frisk men kan inte hjälpa att jag oroar mig lite.. Han mår nog bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: