veroniicakarlssons

Premiären

Kategori: Allmänt

Nu har jag hållt min premiärlektion för 7B! Det gick väldigt bra faktiskt. De var tysta och lyssnade, räckte upp handen och ställde frågor, skrev det jag skrev på tavlan osv. En guldklass! Om 45 min ska jag ha samma lektion med 7A, det kommer bli mer utmaning men läraren lugnade mig och sa att han snackat vett med dem så vi får hoppas att det sköter sig! Det blir nog bra.

Jag fick långlunch så jag passade på att gå hem o äta. Ska ta cykeln tillbaka till skolan sen och när jag slutar ska jag iväg till Ålidhem centrum och köpa tidningar så jag kan riva ut insändare som jag behöver till lektionerna imorgon också ska jag på apoteket o köpa pollentabletter åt Micke. Förra året hade han probelm med pollen ända till i juli någongång så jobbigt om det börjar så här tidigt. Usch, förra året var vi rädda att det var Aston han var allergisk mot, jag är väldigt glad att det är pollen han har problem med och inte vår lilla älskling.

Blir premiär för min nya cykel idag också, första turen! Förhoppningsvis blir det premiär för min nya mobil också eftersom den skulle komma idag!

En bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: