veroniicakarlssons

Sol =)

Kategori: Allmänt

Solen är framme nästan varje dag, det är härligt! Imorse var jag o Aston på promenad i över en timme. När vi kom hem så sov han och jag gick till praktiken. När jag kom hem två timmar senare så gick jag ut o la ett spår. Sen mötte vi husse och gick o spårade. En igelkott i skogen förstörde lite i slutet men annars var han superduktig! Gjorde ett lite längre spår idag men det är svårt att veta om han nosar eller om han bara följer mina gamla fotspår, men jag tror han använder nosen.

Va på en lektion på praktiken, fick ledigt imorn. Var egentligen meningen att jag skulle börja hålla lektioner idag, men var lite strul så på torsdag börjar jag. Ska finslipa på mina planeringar imorn o sen maila de till min handledare.

Men dagens höjdpunkt var att Anna kom förbi på gården med lilla lilla Saga :) Hon va så liten o söt! Jag ska dit omrn o fika lite o snussa mer bebis :)

Strax ska jag iväg till bussen o åka till jobbet. Skulle cyklat om jag hade lysen, men tror jag hinner köpa innan jobbet för jag måste ha på fredag för då jobbar jag natt. Är fortfarande överlycklig för min nya fina cykel. Och om två dagar ska min mobil komma! Har sett en annan finare.. men den e lite dyr. Min kommer va awesome ändå!

Nä.. nu ska jag väcka Micke som sover i soffan o säga att jag ska gå.. både han och Aston ligger och sover. Förresten har vi hittat märgben på ica, perfekt, nu slipper jag släpa från Stockholm, men när vi är där ska jag köpa ett stort åt honom för det finns inte här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: