veroniicakarlssons

Sovmorgon

Kategori: Allmänt

Vet inte om jag skrev igår att jag blev ledig idag. Skönt iaf. Läraren skulle bara ha en lektion, annars var det utvecklingssamtal som stod på schemat så han tyckte jag kunda va hemma och planera. Hur skönt som helst. Jobbade ju till 23 igår också så va hemma strax innan 24. Tror vi gick o la oss vid 01 o jag vaknade 12.25 imorse av brevbäraren. Var i behov av sömn efter helgen!!

Jag ska planera lite sen, men först tänkte jag att jag skulle duscha o sen ta en långpromenad med Aston. Det e grymt väder ute, säkert 12-13 grader i solen. Najs! Tror de drar fram uteserveringarna 1 maj, det blir awesome! Snart kan man grilla o grejer, ska bli så jäkla skönt.

Ikväll ska vi packa o städa lite. Nu är det snart bara en månad kvar!

Fick schema för valborgshelgen igår, hade sagt att jag ville va ledig och det fick jag också. Har bara ett till nattpass den här månaden, skönt! Nästa pass är lördag 11.30-19, men inan dess har jag massa praktik :)

Nä, dags för den där duschen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: