veroniicakarlssons

Valborg

Kategori: Allmänt

Trist är vad det är! Vädret alltså.. Usch! Det e grått o tråkigt. Vi hade ju värsta planerna. Om det var soligt.. För två år sen var den här dagen sjukt varm. När jag kom hem från skolan satt Micke o Linus o solade på balkongen med en varsin öl. Jag joinade också satt vi där och njöt. När det var middagsdags så grillade vi och fler kom o käkade o spelade kubb och umgicks. När det blev lite för svlat ute fortsatte vi inne med en riktigt kul fest. Så blir det ju inte i år när regnet hänger i luften och det är typ 3 grader ute..

Vi va på ica idag iaf, vi kollar alltid efter "nedsatt pris" skylten. Idag hade vi tur. Oxfilén var nedsatt så ikväll blir det oxfilé med potatis och rotfrukter med rödvinssås! Kommer bli grymt! Sen ska vi iväg på fest hos någon vi inte känner.. Hmm, mja. Förhoppningsvis blir det krogen efter det, jag känner för krogen. Det här är sista helgen jag o Micke kan gå ut tillsammans innan typ mitten av juni. Han har skola eller jobb alla helger i maj. Fast förhoppningsvis ska vi ha en fest i maj också. Det är föövrigt första hela dagen vi spenderar tillsammans sen jag vet inte när.. Igårkväll försökte vi komma på när vi vaknade tillsammans sist och ingen av oss hade någon aning. Det är viktigt att man uppskattar dessa små saker <3

Imorn börjar ett nytt liv för både mig o Micke (jag vet inte hur seriös han är med det..) i en månads tid. Ni får veta mer imorn!

Ha en trevlig valborg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: