veroniicakarlssons

Väldigt trött

Kategori: Allmänt

Har varit ute nyss, kände mig pigg. Direkt när jag kom in försvann den känslan. Huvva!

Jobbade till 04.50 imorse. Gick o la mig strax efter 6 o vaknade vid 11.30. Tog direkt en dusch för att sedan bege mig ut med Basse. Efter en runda blev det frukost och sedan cyklae jag iväg till ålidhemshallen där några klassisar spelade innebandy. Kollade på ett par matcher o sen cyklade jag jem igen.

Nu har jag o Aston vart ute i två timmar på promenad. Vi har handlat också o käkat. Först bolaget, sen donken o sen maxi.

Ikväll är det fest! Taggad? Nope.. Haha. Jag ska dit o umgås o ha trevligt. Sen ska jag hem o sova. Imorn är det jobb igen sen är det ny vecka igen.

Tiden går snabbt nu, snart finns det ingen snö kvar för Aston att göra sina behov i, haha, stackarn. Just nu drar han till snöhögarna. Deträcker att det är en fläck med snö så kan man kissa där men inte på gräset, nejnej!

Vilopaus!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: