veroniicakarlssons

Vårdag

Kategori: Allmänt

Nu har ni saknat mig! Slutade nästan en halvtimme för sent i lördags så jag va rätt död när jag kom hem. Gick o la mig nästan på direkten. O igår va det så fint väder så vi gick ut så fort vi kunde (efter att Micke o Aston hade väckt mig kl 12 :P). Det va säkert 10 grader i solen så vi tog en promenad till Ön, hade med oss saft och bullar och satt där o mös i solen! Ön är en ö i Umeå :P Vi har väl typ 2 km dit och man kan gå över en bro för att komma dit. Vi satt på ett ganska avlägset ställe så Aston kunde va lös! Det va jättehärligt!


På väg till Ön.




Som ni ser är det fortfarande rätt mycket vinter kvar här, och isen ligger vkar på älven. Men några fler såna här dagar så e snön snart borta!




Aston hade kul i snön!


Sötnosen!


Glassar i solen ;)


Vi var typ tvugna att gräva fram bordet för att ha någonstans att sitta :P



Idag har jag varit på praktiken. Första dagen var väl ungefär som försa dagen är. Eller som hela första veckan är egentligen, seg! Man ska bara observera och när eleverna har eget arbete så är det rätt svårt att hjälpa till eftersom man inte riktigt vet vad de gör.. Men nästa vecka ska jag börja hålla i lektioner och då kommer det bli grymt kul! Och imorn fick jag ledigt.

Ikväll ska jag jobba. Imorn ska jag sova.. På onsdag är det "personalfest" skulle man kunna säga. Är personalmöte och sen ska vi käka middag och jag har hört rykten om öl :P Men jag har praktik på torsdag så det blir en väldigt lugn och tidig kväll, men det blir kul!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Vad mysigt det ser ut i solen!

    Ja visst är hon en framtida fotomodell?! Tänkte att det ska börjas i tid.. :P Men annars ser hon mest butter ut faktiskt, ganska många roliga grimaser och ler det gör hon bara då hon e nödig! haha! ;)

    2010-04-12 | 23:32:26
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: