veroniicakarlssons

Vilken människa!!

Kategori: Allmänt

Helt underbar var han sm sålde cykeln till mig! Han fixade inställningar, bytte handtag, ville attjag skule provcykla, pillade lite till. Jag o Micke var helt paffa efter. Han var jättetrevlig och ville verkligen att jag skulle bli nöjd. När han frågade om jag va nöjd och jag sa ja, så sa han, bra, om du e nöjd så e jag nöjd! Haha, det var löjligt billigt för en så fin, bra cykel.

När han hade åkt så sa Micke att han skulle ha betalat lika mycket bara för att få träffa den människan. Och det e sant, han är vår nya förebild.



Var en vikarie istället för min lärare på praktiken så jag spenderade den mesta tiden hemma. Eller, jag o Micke åkte ner på stan o åt lunch. Har fått värsta rabatthäftet av jobbet så vi käkade dagens lunch på ett café, fick två för en! Sen gick jag till skolan o höll lite i 7ornas lektion. De skulle göra färdigt det de gjorde och redovisa. Det gick sådär om jag ska va ärlig :P

Igår fick Aston spåra för första gången i år. Han var grym som vanligt. Ska fixa ett längre spår nästa gång. Nu ska han iaf va frisk igen, slut på medicin för den här gången. Och nu äter han som han ska och är pigg o glad så nu blir det dagliga långpromenader igen, även om varje långpromenad numer slutar i duschen för hans del vilket han inte tycker om :P

Efter skolan idag gick jag hem o alla tre gick o la sig o sov.. nu är Micke på bio och jag gör ingenting. Imorn ska jag börja hålla mina lektioner på praktiken, kommer bli kul! Imornkväll ska jag jobba stängning, är inte jätteförtjust i de passen, sista timmen med städning är inte jätterolig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: