veroniicakarlssons

Dop

Kategori: Allmänt

Vi var ju på dop för några veckor sedan när lilla Saga döptes, jättefint var det. Det var det första dopet Micke var på och han tyckte det var lite mysigt. Det va ganska många barn på dopet och då blir det ju lite bättre stämning tycker jag för då hjälper dom till att få alla att slappna av lite, för annars tror ju alla att man måste vara stel och knäpptyst i kyrkan. En åsikt jag iaf inte delar, jag har haft många av mina roligaste stunder i kyrkan under tiden som konfirmandledare - många skratt!

Lite bilder? Okej.




Två av faddrarna sjöng för Saga och även mamman och pappan:


Föräldrarna såg ganska stolta ut:



Saga med sina faddrar, och med prästen som även är mormor!


Och sen fick mamma och pappa vara med också.

Sen var det dags för finfika:









Inatt är det jobb som gäller. Jag ska stå i kök, läskigt! Jag har haft enmansshow här hemma så nu vet Micke hur man gör QP och McFeast :P Önska mig lycka till, jag lär behöva det. Men om en vecka är det jag som får fyllekäka på McDonalds - shit vad jag ska festa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: