veroniicakarlssons

Födelsedag!

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har varit fullt upp. Har jobbat massor och haft besök. Nu har vi dock en lugn kväll framför tvn, skönt!

I torsdags bestämdes det att Martin skulle komma upp och hälsa på på fredagen. Han kom i fredags och fick umgås med Micke hela dagen eftersom jag jobbade. På kvällen grillade vi och sen gick vi o la oss rätt tidigt, jag började nämligen att jobba kl 7 i lördags. När jag slutade kl 15 njöt jag verkligen! 3 dagars ledighet hade jag framför mig. Lördagskvällen bjöd på fest, hade riktigt trevligt. Var på TC med Micke, Martin och Chrille.

Fyllekäket blev på jobbet förstås ;D

Gårdagen blev en väldigt lugn födelsedag. Bakispizza och sen tårta. Lite solsidan på kvällen och sen var den dagen slut. Av Micke hade jag redan fått min present i juni (en ryggsäck), men jag fick ett linne från honom och Aston där det stod "I was made for lovin you" - sött! Av Martin fick jag en ostbricka och två ostknivar.

Idag har jag o Martin vart på långpromenad med Aston medan Micke var i skolan. Sen tog vi det mest lugnt resten av dagen.

Imorn är det jobb som gäller igen, men inte förän kl 16 så först ska jag träna och plugga. Håller på med en restuppgift från i våras. Tror jag måste lämna in den för att bli beviljad lån.

Nu tittar vi på fångarna på fortet, GULD!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: