veroniicakarlssons

Jag vill men jag vågar inte..

Kategori: Allmänt

..så tänkte Aston många gånger idag när vi var ute! Vi var i en lekpark och gick på en gungbro, klättrade upp på saker, hoppade, låg på gungbron, gick på kanan. ALLT! Han var grym, utmanade sig sjäv gång på gång. Man såg verkligen hur han tänkte "jag vill men jag vågar inte" men vi uppmuntrade honom tills han gjorde det, och sakerna han inte gjorde ignorerade vi bara och gick vidare till nästa. Skitkul hade vi!! Ska dit igen o fota när han leker i parken :)

Inatt jobbade jag och idag är jag ledig. Idag blir en slappardag, är ledig imorn också - då kanske man måste göra nåt vettigt. Men idag ska vi bara ta det lugnt o njuta av varandra.

Har vart beachvolley-turnering på stan, skitmysigt är det att va på stan då. Tyvärr har jag jobbat mycket när det har varit men igår kunde vi iaf kolla på finalerna.

I framtiden blir det mycket jobb men jag är ledig på min födelsedag iaf :)

Kommentarer

  • Paula säger:

    Kommer du ihåg vildmarkslekplatsen i Säfsen? Där tränade vi med Larissa många gånger, stor och klumpig men där jag gick där skulle hon gå. Jättebra träning bara man inte väljer repbroar och sånt där dom kan skada sig. Kram från ett regnigt Dalarna

    2010-08-09 | 10:52:21
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: