veroniicakarlssons

Köket

Kategori: Allmänt

Snart är et dags att dra till jobbet, idag ska jag lära mig kök! Kommer bli skitkul, jag måste börja 45 min tidigare, men det gör inte så mycket - vem önskar inte att jobba 9 timmar på fredagar? ;) Nä, men det kommer bli kul att jobba idag! Och sen när jag slutar så är jag ledig hela kvällen och hela dagen imorn för jag börjar inte o jobba igen förän 00.15 på lördagnatt.

Igår var jag o Micke på bio o såg karate kid, den var bra faktiskt. Han e så jäkla söt den där ungen!!

Imorn kanske det blir stranden om det blir fint väder, det ar länge sen vi va på stranden. Det skule va härligt. Vi får hålla tummarna för att det blir fint väder!

Jag har börjat göra listor på vad Aston ska få göra varje vecka för annars blir det inte av. Jag jobbar ju hela sommaren och eftersom Micke bara läser 7,5 hp på halvfart den här sommaren så skulle han ta hand om Aston mer - något som enbart sker om man säger åt honom vad han ska göra ;) Så den här veckan ser ut så här för Aston:

- 5 promenader
- 2 Spår
- Borsta

Så då kan Micke bara kolla vad han har kvar :P Nä, listan gäller mig också, men inte lika mycket. Men det är väldigt bra faktiskt för på söndagar kan man kolla så han har fått allt han ska den veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: