veroniicakarlssons

Nydala-runt

Kategori: Allmänt

På mitt tredje försök runt Nydala gick det! Haha, det trodde jag aldrig. 9 km klarade jag o Aston tillsammans. Nu ska jag klara det själv en gång nästa vecka, sen är det dags att påbörja en längre runda och när jag klarar den är jag liksom över milen!!! Stört men sant.

Jag ska satsa på att klara halvmaran nästa år på ca 140 min.. Det känns ganska rimligt.

Jag klippte mig även igår, svindyrt! Jäkla Umeå asså, det e verkligen dyrt att klippa sig här. Men fint blev det iaf så man ska väl inte klaga. Sen jobbade jag ihop klippningen efteråt när jag jobbade i 5 timmar.

Idag har jag världens träningsvärk.. VÄRLDENS träningsvärk, jag skämtar inte. Men det är tydligen skönt - då vet man att man har tränat ;)

11-19 jobb står det på schemat idag.

Imorn står det flyga till Sthlm på schemat. Även om anledningen att åka ner är tråkig så kommer jag att ha en jättebra helg med familj, släkt och vänner. Som vanligt är hela helgen redan fullbokad.

Nu sitter jag och dricker en kopp te och snart är det dags för frukost. Jag ska skriva på lite räkningar och fixa annat praktiskt innan jobbet. Sen ska jag ut med Aston i regnet..

Ha en bra dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: