veroniicakarlssons

Tidsfördriv..

Kategori: Allmänt

# Ta närmaste bok och slå upp sida 18, rad 4 - vad står där?
Märta, kortklippt med glest mellan tänderna

# Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
En vägg

# Vad var det senaste du såg på tv?
Master chef

# Utan att se efter, gissa vad klockan är!
11.15 (11.23)

# Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Köksklockan som tickar

# Känner du lukten/doften av något speciellt?


# När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Cyklade hem från jobbet vid 00 inatt.

# Vad hittade du på innan du började svara på de här frågorna?
Satt på vovve.net och Facebook.

# Vad har du på dig?
Mjukisar och mjukisar (AIK-tröjan såklart!)

# Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Nej men jag önskade att det var en dröm att Aston hade tagit hela min plats.

# När skrattade du senast?
Kommer ihåg att jag skrattade ganska mycket en gång på jobbet igår, men inte varför..

# Lukta på det som är närmast dig till höger, vad luktar det/den?
Luktade inte så mkt, en kamera.

# Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Två fönster, ett med gardiner och ett med en typ tyg-rullgardin. Massor av foton och en tv.

# Har du sett något konstigt på sistone?
Lite konstiga människor är det alltid på mitt jobb ;P

# Sjunger du bra i duschen?
Det är där jag sjunger som bäst!


# Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Haha, svårt - men lägenhet, hus, bil, en till hund, utlandsresor...

# Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag har ett smultronmärke i pannan som kommer fram när jag gråter.

# Om du kunde ändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att vi levde rättvist - alla på lika villkor, och att det var goda villkor!

# Tycker du om att dansa?
Nja, full på krogen så gillar jag det. Micke vill dock visa mig pardanser ibland - inte min grej.

# Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Liam förut, men den har ju Sofia snott.. Haha, vet faktiskt inte - jättesvårt. Micke var inne på Matteus förut men inte så mkt längre, o nu heter ju Sofias yngsta Matteo.. Jävla Sofia. Vi får se den dagen det är dags helt enkelt!

# Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut! Skulle kunna tänka mig att testa att bo nästan överallt!

# Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Hej? Redan död? Du är fan ingen Karlsson! (så skulle vi skratta tillsammans).
Nä, kanske inte - så skulle Fredrik säga :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: