veroniicakarlssons

Den stora dagen

Kategori: Allmänt

Tänkte att det var dags att skriva lite o visa bilder från det stora firandet då Micke fyllde 25 år. Han fyllde ju faktiskt på lördagen och då hade vi en jättetrevlig middag för de närmaste!

Dagen började med lite bakiskäk på grillen i Hallonbergen och fortsatte med fika hemma hos Tezz o Mathias. Helt plötsligt var klockan 15.30 och det var mer än dags att sätta igång med pajbakning och sallad och dukning och sånt. Vi hade fantastisk hjälp av mamma, Tezz o Mathias. Utan dem hade det nog blivit fjasko ;) Men kul var det även om jag höll på att bryta ihop när alla förväntade sig att jag skulle veta vad som skulle göras. Det visste jag ju också iofs ;) Men jag var stressad så jag hade inte tid att berätta för dem :P

När de första gästerna kom hade jag inte sminkat mig än o håret blev aldrig borstat :P Men det gjorde inget, för som sagt så var det bara de närmaste som var där och då kan man ju ha lite oborstat hår ;)

Kvällen var jättetrevlig. Aston hade en kompis, Sandras och Ramins nya franska bulldogvalp Dixie, men en nästan ännu bättre vän hade han i Melissa som bjöd honom på mat och godis hela kvällen :) Dixie gillade också Melissa, hon var nog populärast den kvällen :)

Gullungen hade en bra kväll ser det ut som:









Och de andra hade nog också trevligt ;)



Gosvalpen Dixie typ 3 månader <3

Kommentarer

  • Anna säger:

    OJ vad lik Melissa var dig på det kortet hon har telefonen vid örat, ja inte för att du alltid pratar i telefon men.. ;-) Hon var en kopia!

    2010-12-04 | 18:05:21
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Mina örhängen ser ut som polisonger, som världens längsta polisonger dessutom... Gissa vem jag är??

    :)

    2010-12-05 | 15:18:25
  • Veronica säger:

    Hahahahahaah! Jag skrattar tills jag dör!!!

    2010-12-05 | 23:48:27
    Bloggadress: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: