veroniicakarlssons

Gnäll o gnat

Kategori: Allmänt

Gnat? Påhittat ord?

Känns som att jag gnäller mycket i bloggen på att jag har mycket att göra. Jag gillar när det är full fart, men ni som känner mig vet att jag även gillar att ta det jä*ligt lugnt ;) Och det har inte funnits så mycket tid för det de senaste veckorna. Det har vart mycket både i skolan o på jobbet. Egentligen har det inte varit mycket någonstans, men en kombination av dem har gjort att det har varit mycket! Idag är jag "ledig" men jag måste skriva ihop en text på typ 3 sidor om klassiska texter för att jag har inte hunnit göra det och det ska vara inlämnat imorn.. Måste även hitta en egen text till den uppgiften så jag lär sitta klistrad framför datorn idag.

Efter imorn har jag iaf jullov! Och nästa termin ska jag komma tillbaka till Umeå med nya krafter, o då försvinner gnället ;) Jag tänker iaf ha typ 8-9 dagar ledigt då jag inte pluggar, sen får det bära eller brista :P Om jag sitter i mellandagarna o har panik så kanske jag läser lite..

Var ju ett tag sen jag skrev så kanske ska berätta lite om va som hänt i veckan, vilket iofs inte är såå mycket men iaf så hade vi klassfest i onsdags. Jag hade riktigt kul. Vi var först hemma hos oss och lyssnade på musik, snackade skit och hade 4-kamp! Den som trivdes bäst den kvällen var nog Aston ;) Sen gick vi vidare till NH där vi trodde de skulle ha bartömning, men tji fick vi! Ingen bartömning, men kul hade vi ändå! Vid kl 1 gick jag hem, lite för förfriskad ;)

Igår på jobbet sålde vi riktigt mycket, men vi hade klarat ännu mer om det hade kommit fler. Kom stötar istället för att ständigt vara mycket. Det är fantastiskt roligt när det är mycket!

Idag blir det som sagt var plugg, men ska nog hinna kolla lite på handbollsfinalen och adventsfika lite också! Vi har även tänkt att hinna ut med Aston o pulkan en sväng!

Imorn har jag seminarium o sen blir det plugg.. o tvätt tror jag. På tisdag ska jag plugga o trängas med folket på stan för att inhandla de sista julklapparna! Sen blir det att packa för på onsdag åker vi till Stockholm. Vi börjar med att spendera några dagar i Åkersberga och sen åker vi till Sumpan på lördagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: