veroniicakarlssons

Grupparbete

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan o har rast. Håller på med ett grupparbete om konlfikten i Colombia och känner att vi börjar bli färdiga, grymt skönt efter 3 veckors jobb! Har precis gjort en powerpointpresentation och snart ska vi gra lite småpiller innan lunch.

Imorse gick jag upp tidigt och gick ut o gick med Aston o hans väska. Han hatar verkligen väskan stackarn! Eller han hatar den inte, men han hatar att ta på sig saker, det gäller allt. Förut hade vi problem bara att ta på halsbandet, nu är inte det ett problem längre men allt han inte är lika van vid blir problem. Han vill helst rymma när jag tar fram väskan, men när den väl är på och vi är ute är det inga problem. Det var bara -5 grader imorse så då passade vi på.

När jag kommer hem idag ska vi åka ner på stan och köpa skor till Micke, och en klocka till mig som jag ska få av mamma i julklapp! Sen ska jag jobba.

Nä, nu ska jag sätta igång igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: