veroniicakarlssons

Helg eller vardag?

Kategori: Allmänt

Gud vad jag önskar att jag fick ha helg ibland utan att behöva ta ledigt.. Men det skulle betyda intensiva veckor på ett helt annat sätt.. Men nu har det vart mycket med både jobb o skola och så här mycket orkar jag inte med. Kan inte vara ledig i snitt en dag efter åtta dagar i skola och på jobb. Vad blir det för liv? Jag var ledig i fredags och är ledig igen på söndag. Tills dess har jag antingen skola eller jobb varje dag, eller varför inte som idag, både skola och jobb? Jag är trött!!

Men men, det är bara att kämpa vidare. Just nu har jag lite rast. Har suttit och förberett en opponering och en bedömning ov två olika arbeten. Om en kvart ska jag träffa gruppen så ska vi sammanställa det vi gjort och sen ska jag hem o sova! Jobbade till kl 23 igår och ska jobba till kl 23 ikväll.

Helgen har vart bra, men kort och full av jobb ;) I lördags jobbade både jag o Micke men innan dess hann vi gå på julmarknad. Det var mysigt, fick lite julklappar köpta så det var bra :) Igår sov jag till 13.30 (kom hem från jobbet 05.10) och sen pluggade jag och va på långpromenad med Aston innan jag började jobba igen kl 18.45.

Nä, nu känns det som att jag mest klagar, jag trivs bra på jobbet o bra i skolan - men jag är trött! Nu ska jag köpa något att äta innan jag ska träffa gruppen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: