veroniicakarlssons

Vilken vändning ;)

Kategori: Allmänt

Den här dagen som jag har bävat mig för så länge blev inte så tokig som jag trodde. Började med att jag hade sovmorgon ända till kl 10 då jag gick upp o drack te o åt rostmackor.

Sen började jag plugga och det tog inte så lång tid som jag hade tänkt. Vid 12 var Aston dock lagom uttråkad. Då hade han stirrat på mig i typ en timme och jag förstod exakt vad han ville. Han ville att vi skulle busa, helst ute i snön. Men vilket sammanträffande då att Karro va på fejjan så vi kunde bestämma en playdate vid kl 13. Sagt o gjort. Kl 13 stod jag o Karro o frös vad campusängarna o Aston o Leon busade järnet! Efter typ en halvtimme var vi jättekalla och bestämde oss för att gå hem.

Väl hemma gjorde jag lunch till mig och rev en bit morot och lite rödkål till Aston som mellis. Efter det tyckte han att vi skulle busa igen så han hämtade diskhandduken. Jag busade lite snabbt med honom men sen satte jag mig för att plugga igen. Då la han sig o sov bland alla "sina" leksaker innehållandes: hans kanin, hans gamla märgben, min toffel och diskhandduken ;)

Jag har skrivit färdigt uppgiften och nu tänkte jag dricka en kopp kaffe. Om en stund tänkte jag gå till Ålidhems centrum och köpa julpapper o snöre o ettiketter (stavas?) o sånt så kanske vi kan slå in lite paket till fikat ikväll! Nästan alla julklappar är inköpta!

Ha en trevlig fjärde advent :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: