veroniicakarlssons

Bebisdusch

Kategori: Allmänt

Imorse va jag o Micke o storhandlade. Nu e frysen proppfull, det känns bra! Vi tig med oss Mickes stora ryggsäck och pulkan sen satte vi fast pulkan i ryggsäcken så drog Micke hem allt! Haha, perfekt för mig! Vi kommer alltid ha med oss pulkan i framtiden, väldigt smidigt! Aston får bara förlja med när det är varmare och inte så mycket att handla.

Efter handlingen drog vi ner på stan och åt lunch och köpte lite presenter. Bland annat till kvällens baby-shower. (Stavas?) Annas systrar hade fixat det till Anna. Vi fikade, gav presenter och lekte en lek! Sen kom jag hem o kollade på hockeyn som låg 1½ period före på eurosport än i svt. Sverige förloradei förlängningen. Synd, men de spelade bra tycker jag. Såg dock inte andra perioden..

Imorn har vi seminarium 10-12, sen har vi föreläsning, men den skippar jag o drar hem o pluggar o packar för resan till Sthlm! Ska lbi härligt att få komma hem en helg. Kommer åka direkt till Kim för ost- och vinkväll med tjejerna <3 På lördag ska jag träffa Sofia på dagen och sen är Tezz och Emmas examensfest på kvällen. På söndag ska jag  mamma på bio! Så ska jag självklart träffa Melissa, vet inte när än, men mycket hoppas jag!

Nä, nu ska vi sussa! Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: