veroniicakarlssons

Från klarhet till klarhet

Kategori: Allmänt

Aston är så sjukt duktig just nu. Först förra veckan när han kunde gå på promenad brevid Akila utan att dra sönder min hand. Då blev jag sjukt glad för jag trodde inte han skulle klara det efter så kort tid. Nu har vi precis varit te o joggat ett varv och han var klockren!! Han bet lite i kopplet ibland. Först tog han tag i kopplte så fort vi började jogga, men släppte det direkt utan att jag sa något. Sen var han jätteduktig halva rundan! Sen tror jag han började bli lite trött för på andra halvan av rundan så försökte han busa lite mer, men han gav sig lixom när jag sa till och den absolut största delen av rundan så var han snett framför mig på vänster sida. En stund var jag så stolt så jag log för mig själv ;)

Sen vet jag inte direkt om det här kan klassas som motion för honom, han gick ju typ bara lite snabbare än vanligt. Jag joggar ju rätt sakta.. Haha, men han verkade ju bli trött iaf så det va ju bra! Nu ligger han där solen skiner in genom fönstret i sovrummet, han gillar att ligga i solen inomhus, det e lite sött =)

Själv har jag precis duschat o nu ska jag laga lunch och sen dra iväg till skolan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: