veroniicakarlssons

Heldag

Kategori: Allmänt

Hade heldag i skolan idag. Det va ganska okej. Först två timmars föreläsning, följt av en timmes lunch för att avslutas med 3½ timmars grupparbete.

Nu står laxen i ugnen och potatisen kokar. Lite limesås och sallad till det så är middagen kirrad ;)

Efter maten ska vi gå till strömpilen och gå på bilaget och maxi! Tror vi tar med oss Aston o pulkan eftersom han ännu inte provat den..

Imorn är vi lediga men jag ska till skolan o läsa lite också har vi tentagenomgång men den kanske jag skippar. Eller så går jag, vi får se. Jag vet ju iofs inte om jag har klarat tentan än, har jag inte gjort det lär jag ju gå på genomgången :P

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    Man förstår hur slappt du har det i skolan när du skriver ett blogginlägg när du äntligen går en heldag. Slappt sa Bill!

    2010-02-03 | 17:50:10

Kommentera inlägget här: