veroniicakarlssons

Helg

Kategori: Allmänt

Nu tänker jag ta helg! Ska plugga lite idag och en hel del imorn men eftersom jag gör det hemma så ser jag det som helg iaf!

Hade ett ganska värdelöst seminarium idag, men det va ganska kul ändå så det e okej =)

Micke är hemma både idag o imorn också men det ska va så kallt ute så det blir nog att sitte inne ändå :P Va typ -20 imorse när jag skulle till skolan. Usch usch! Gillas inte. Det e jättefint väder så de e synd att det e så kallt.

Har inte sådär väldigt myvket planerat i helgen heller. Micke ska lana på lördag plus att han jobbar både fredag och lördag. Såå.. jag ska väl va hemma med Aston ;) Det ska va sjukt kallt hela helgen så ja, vi får se helt enkelt vad livet har att bjuda på!

Men vafan, nu har Aston tydligen blivit valp igen - han springer runt med min sko i munnen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: