veroniicakarlssons

Helgens planer

Kategori: Allmänt

Pratade just med bror min, han säger att jag o Micke aldrig kommer orka ha barn för att vi har Aston. Han började med att fråga om vi inte skulle skaffa barn snart istället för att vänta flera år. Han kom senare i den diskussionen på att vi aldrig kommer orka. Hmm.. motsägelsefullt! Jag tror inte mamma och pappa vill att vi ska skaffa barn än.. tror de skulle bli hysteriska och min pappa e inte särskilt hysterisk (ja, mamma, du e lite mer hysterisk, det vet du). Haha, jag tror att både min mamma och min pappa vill att vi ska plugga färdigt först - den som lever får se ;P Mickes pappa har dock också nämnt att han vill ha barnbarn, men han kastade ut det väldigt öppet så vi tolkade det som att han ville att Mickes syster ska skaffa barn snart ;P

Mickes föräldrar åker till Karibien idag. Eller, de åker till Miami (tror jag?) för att åka på kryssning i Karibien igen. Jag känner mig lite sviken, de sa när vi åkte förra året att det var en "once in a lifetime-resa", men nu ska de åka igen. Och inte vilken båt som helst - men jag kommer inte ihåg vad den heter nu :P Den nyaste och största som finns iaf.. Så, ja, för oss var det väl typ en "once in a life time-resa" men för dem lär det bli en "en gång om året-resa".


Det va rätt najs! Vi blev lite avundsjuka när de ringde från arlanda imorse! Känslan att vara på arlanda och vara förväntansfull! Mickes mamma skulle dricka en latte åt mig på Starbucks iaf ;)

Helgen verkar arta sig. Fick en känsla idag av att Linnea tror att jag kan bestämma när det är helg, för att förtydliga för alla så kan jag inte det. Men jag hade tänkt att jag skulle slippa plugga när det var helg, men det slipper jag tydligen inte. Men jag kanske skippar det ändå. Jag kommer ha läst allt förutom typ 70 sidor i boken inför att vi har grupparbete på måndagen, men eftersom grupparbetet inte direkt utgår från boken så kan jag nog läsa resten efter! Så jag tar nog helg efter idag!

Haha, egentligen vet jag inte om helgen har artat sig sådär jättemycket.. Kanske ska iväg o kolla på hockey ikväll. Antagligen inte? Eller..? Ja, jag vet inte.. Får se vad Micke vill. Han börjar iaf jobba 22.30 ikväll. Imorn ska han lana hela dagen och hela kvällen och sen börjar han jobba 22.30 imorn igen. Jag ska till Anna imorgonkväll o se melodifestivalen. Hmm.. ja, så helgen kanske inte hade artat sig så mycket för min del?

Jag vill att det ska vara varmare så man kan va ute ett par timmar med Aston, det vill man inte när det e typ -20, vet att jag tjatar om det, men han blir så rastlös inne, han gillar ju att va ute! Har snackat med vetten o hon tycker vi ska ta et lugnt med honom tills han är helt symtomfri. Så egentligen passar det bra att det är kallt.


Perfekta viloplatsen!


Den eviga kampen om disktrasan..


Jag o Aston vilar i soffan. Haha, det ser rätt kul ut att jag ligger på mage o sover, men jag gör det jämt!


Jag älskar hans öron!!

Trevlig helg =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: