veroniicakarlssons

Ny vecka!

Kategori: Allmänt

Sådär, då har man påbörjat en ny vecka igen. Städningen lev vi aldrig färdiga med igår, och den verkar inte ha påbörjats idag heller. Vi har dock vikt tvätt och börjat ta oss igenom berget med disk. Lite bilder från gårdagen kommer dock komma. Aston va så söt och hjälpte oss att städa. Han åt upp skräp som låg under soffkuddarna och slickade ren frysen från is. Tack Aston =)

Idag har jag vart på skolan och jobbat med gruppen bestående av mig, Linnea och Andreas. Det gick bra, väldigt effektivt. Vi har även delat upp nästa uppgift lite också och planerat att vara lediga på torsdag. Så på torsdag ska jag o Micke passa på att gå lite på stan o mysa o handla lite! Perfekt den 25e :)

Imorn kanske det händer något roligt, jag har ju nämnt tidigare att något roligt kanske kommer hända och imorn är då dagen då det KANSKE sker, det kan också hända lite senare eller så händer det inte alls. Men jag berättar när jag vet!

Imorn har jag även seminarium i skolan - mindre roligt :P På onsdag ska vi förbereda oss i gruppen igen och på fredag har vi ännu ett seminarium. På fredagkväll åker jag till Stlhlm. Den kvällen kommer bjuda på lite mys med vännerna. På lördagen ska jag på Tezz och Emmas examensfest och sen ska jag hinna med att träffa Sofia och att gå på bio med mamma. Jag ska hälsa på farmor också om hon orkar. Är i Sthlm till tisdagkväll så jag ska nog hinna med allt! Viktigast av allt är ju att jag ska träffa stora Melissa! Och se när hon äter gröt =) Kladdig historia.. :)

Nä, nu ska jag ta med mig Aston o kila iväg till macken och hämta mina böcker som har kommit. Ska köpa lime också till kvällens middag som blir potatis, lax och limesås - om det finns lime på macken, annars lbir det väl någon annan sås som vi får hitta på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: