veroniicakarlssons

Skellefteå och alla hjärtans dag!

Kategori: Allmänt

I fredags satt vi och rättade tentan, det gick väldigt fort. Haha, vi trodde det skulle ta flera timmar så vi träffades kl 8 för jag o Linnea ville ta bussen som gick 13.20 till Skellefteå. Vi var färdiga innan 10, haha.. Då tog vi det lugnt en stund o sen tog vi bussen som gick typ 12.15 istället.

I Skellefteå har vi umgåtts med Linneas vänner och hennes mor o far! Det har varit väldigt trevligt! I lördags var vi på stan också, jag shoppade massor, bland annat ett par jeans och några toppar! Najs! :D Idag tog jag bussen hem som gick vid 12. När jag kom hem så tog vi en långprommenad, gick förbi maxi och köpte en karda för vi måste dra igenom Asses päls flera gånger om dagen nu och "borsten" vi hade innan e lite jobbig (dock effektiv) men det blir inte av varje dag när det är ett projekt. Sen gick vi förbi elgiganten o köpte en billig handdammsugare.. Ja, Aston fäller som sagt en del just nu.. Sen gick vi en bit längs älven o sen hem igen. Var grymt fint väder och typ bara -3 så det va jätteskönt!

Sen åkte vi ner på stan och skulle gå på Taj Mahal och äta men det var fullt. Vi fattade ingenting. Vi brukar typ va själva när vi är där o äter och helt plötsligt var det fullt. Haha, galet. Men de har fått tillstånd nu och det har de inte haft innan. Så det kan ju ha med saken att göra. Vi hade inte så jättelång tid på oss, det brukar gå snabbt på Tajjan så vi fick gå på och äta en romantisk middag på Max :) Jag mobbade Micke lite att han hade glömt boka bord så vi fock äta på max ;P Sen gick vi o såg på bio, Farsan. SE DEN! Den va sjukt rolig! Jag typ skrattade och grät hela filmen :P

Det hände en väldigt rolig grej i fredags också, men jag ska vänta lite med att berätta det, vill inte jinxa något ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: