veroniicakarlssons

Snart dax..

Kategori: Allmänt

Ja, snart är de dags att sätta igång med dagens pluggande. Ska se till att läsa 100 sidor idag, sen får jag ta helg! Men det brukar ta sin lilla tid.

Imorse vaknade jag av att Aston hoppade upp i sängen starx innan 8. Va?! Han brukar sova i sängen hela nätterna, men ja, då har han vart nere o sovit någon annanstans. Jag tycker det e superbra. Förut somande han alltid i sin säng och hoppade upp i vår säng någongång under natten, det var perfekt. Förhoppningsvis kanske vi kan komma tillbaka till det, men det är inget krav. Det e så mysigt att han honom i sängen.

Det pågår en kamp om diskhandduken här hemma ;) Aston tar ner den från där den hänger o lägger den på golvet och jag o Micke går o hänger upp den igen. Detta pågår från morgon till kväll.. Just nu ligger diskhandduken på golvet i hallen verkar det som.. haha, det e något han fått för sig. Men vi ska vinna en här kampen!

Nu stack Micke iväg till skolan, de ska sitta o plugga där några stycken.

OS-brons till Sverige igår.. Ojoj, det var nära tårar här hemma! Jag tycker hon är så duktig! Heja Anja!!

Nä, nu e et dax..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: