veroniicakarlssons

Söndag

Kategori: Allmänt

Jag gillar söndagar, de är lixom mysiga!

Jag tror jag sa baka idag tror jag. Är på söndagsmyshumör! Vi ska tvätta och städa också, jag tycker sånt är mysigt ibland. Jag ska börja med att läsa lite bara, men det gör inte så mycket.

Sov länge imorse, vaknade typ 10.40, det va skönt. Tog det lugnt en stund, sen sprang jag ut med Aston innan jag åt frukost. Det är typ -19 ute och blåser, väldigt omysigt! Blir kortisar för Aston idag, men det gör honom nog inte så mycket. Han passar oss väldigt bra. Han gillar inte oväder och är morgontrött - precis som matte och husse!

Sen har jag verkligen bara slappat framför datorn. Usch så oproduktivt. Känns som att jag har suttit framför datorn hela helgen, men det är okej när man är ledig och det är skitväder!

Igårkväll var jag hos Anna och Mattias o kollade på melodifestivalen. Annas två systrar var där också. Det var trevligt men melodifetivalen sög igår igen. Det är verkligen inga bra bidrag med. Tur att Pain of salvation varit med iaf så man har något att heja på ;)

Nä, nu är det nog dags att komma igång med den här söndagen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: