veroniicakarlssons

Stockholm

Kategori: Allmänt

Nu är jag äntligen i Stockholm igen! Landade i fredagskväll och åkte direkt hem till Kim. Vi åt ost- och kex och drack vin tills vi plötsligt märkte att klockan var 3 och att det var dags att ta sig hem. Jättemysigt var det att få sitta o snacka skit med tjejerna!

Gårdagen spenderades ganska länge i sängen. Resten av tiden var jag hos Leyla och Melissa! Mysungen! Hon e så söt, ler typ hela tiden, men lite lite blyg va hon ;) Jag ska ta igen all missad tid med henne i framtiden, jag ska bli favoritfastern!! (Inte för att det är en tävling.. :P)

På kvällen var det dags för fest, och fest blev det! Jättekul o träffa massa människor man inte träffar så ofta! Vi snackade mycket skit och när klockan blev efter 24 så bestämde vi att det var dags att dansa! Haha, riktigt kul var det! Vid 2 tog jag en taxi hem till sängen!

Idag ska jag på bio med mamma och se valentines day. Och ikväll blir det kinarestaurang! Mumma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: