veroniicakarlssons

Stolt matte

Kategori: Allmänt

Var hundvakt igår förmiddag åt Freja. Hon är så lugn o fin också är hon så duktig med Aston. Hon säger ifrån på ett fint sätt så han blir också så lugn. Kl 7.15 igårmorse kom hon hit. Vi gick ut med båda vovvarna på direkten så de kunde springa av sig lite ute så inte Aston skulle bli för jobbig mot Freja inne. När vi kom in åt vi frukost och sen va både jag och Micke jättetrötta så eftersom hundarna va lugna så somnade vi på soffan. Och vovvarna sov också, till och med Aston. Ojoj, säger jag bara! Nä, man va ritktigt stolt!


<3

Idag har jag varit hos Lina i klassen och pluggat. Vi va fem tjejer från klassen som satt och hjälptes åt med instuderingsfrågorna. När vi gjort typ hälften va jag tvungen att fara för att Aston va tvungen att gå ut. Men det gör inte så mycket. Ska snylta lite tankar från Linnea senare tror jag så ska det nog gå bra!

Jag funderar på om man ska ut och jogga lite kanske.. Ska se om jag orkar. Det jobbiga är framför allt att Aston ska med och jag vet inte om han riktigt är redo.. men det kanske han är.. Han får ju fnatt och då förstörs det ju lite :P

Ikväll ska vi äta tacos igen. Det känns som att jag säger att jag ska göra det hea tiden, tacobuffé, tacokväll osv. Men vi fick tacosås av Ivan o Anna när de flyttade så vi "måste" äta tacos. Också passade det bra nu för vi hade mycket hemma till tacos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: