veroniicakarlssons

Tentaresultat

Kategori: Allmänt

Idag fick vi tillbaka tentorna, jag klarade den med marginal! Skönt =)

Har vart på skolan typ hela dagen idag igen, konstigt va?! Fast har egentligen inte gjort så mycket. Kom dit vid 10.40 o läste en stund. Sen lunchade jag med Anna vid 11.15. Vid 12.15 kom Linnea o vi satte oss och läste igen. Sen va vi ganska duktiga fram till typ 14, då tog vi en timmas rast tills klockan va 15.15 o det va dags för tentagenomgång. Jag gick dit fast jag inte behövde, ville göra utvärderingen för det var ett väldigt bra moment!

Sen jag kom hem har jag lagat mat (makaronipudding), diskat, varit på två rundor med Basse och pluggat lite till morgondagens semianrium då vi ska hålla en föreläsning i 40 min!

Imorn blir det först skola 9.30-16, och sen tacokväll och fest hos Linnea med utgång! Ska bli riktigt skoj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: