veroniicakarlssons

Upptagna helger

Kategori: Allmänt

Ni behöver inte fråga om jag vill hitta på nåt en helg fram över för jag kommer inte ha tid :P Haha, nä, jag bara skojar. Men när jag väntade på bussen idag så tänkte jag att jag o Micke kanske kunde gå på bio någon kväll i helgen så började jag fundera:

Fredag 5/2: Veronica äta med vänner och sen kroga!
Lördag 6/2: Micke jobba 23-03

Fredag - söndag 12-14/2: Veronica i Skellefteå

Fredag 19/2: Micke jobba 23-03
Lördag 20/2: Micke jobba 23-03

Fredag 26/2 - tisdag 2/3: Veronica Sthlm

Fredag 5/3 - söndag 7/3: Micke skola

Söndag 14/3: Hela familjen till Åre (vilket antagligen betyder att vi inte gör så mycket annat den helgen eftersom man vill spara pengar)

Fredag 19/3 - söndag 21/3: Åre

Fredag 26/3 - söndag 28/3: Micke i Sthlm

Fredag 2/4 - söndag 4/4: Veronica i Sthlm

Fredag 9/4: Woho! Här kan vi gå på bio! :D

Haha, jag klagar inte. Det e ju roliga saker inplanerade för min del. Mickes helger va mest skola eller jobb :P Men vi bestämde oss för att gå på bio ikväll istället. Tur vi har våra toffeltisdagar ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: