veroniicakarlssons

Vetten

Kategori: Allmänt

Jaha, nu får vi se om vi ska iväg till vetten med Aston. Jag hoppas verkligen att vi slipper, alla såna kostnader undanbedes.. Han har något som stör i nosen eller halsen så vi ska dit o kolla.. Men det e en vecka kvar så det kan ha gått över innan dess, vi hoppas verkligen på det! Men det har pågått sen i torsdags typ, så vi får väl se.. Hon tyckte iaf inte att det lät som varken kennelhosta eller noskvalster så vi får väl se vad det är. Förhopnningsvis kan vi passa på att ta hans 1-års vaccination när vi ändå är där isf..

Idag ska jag o Aston gå ut o springa. Han mår ju bra. Det är det som är lite surt, men samtidigt är det ju jobbigt för honom om det är något som stör. Men vi ska beté oss som vanligt bara o se om det går över. Ja, som sagt så ska vi ut o springa. Jag ska plugga lite innan, sen ska jag till skolan o träffa min grupp och förbereda inför ett seminarium som vi har på onsdag.

Ikväll blir det nog att ta en promenad till Maxi o handla lite, och kanske lite plugg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: