veroniicakarlssons

Vinterpromenad

Kategori: Allmänt

Jag o Aston har varit ute i drygt en timme o gått i det fina vädret. Vi börjar få det här med hundmöten att fungera riktigt bra, det e såå skönt! Han e ju stark lixom.. Inte för att jag inte kan hålla emot, men för att det e skönt att slippa ;) Nu ligger han på soffan och tuggar på nåt gammalt ben och jag lagar lunch.

Har pluggat en del idag också, och det är det resten av dagen ska sysslas med.. Plugg! Tenta imorn ;) Haha, nja, de kallar det för en tenta.. Jag skulle kalla det för en dugga iaf, tenta är att överdriva :P Men jag e inte speciellt nervös :) Men ska kolla på det en del idag och en snabbis imorn också!

Ikväll har vi tvättstugan. Vi måste verkligen dammsuga också. Haha, ligger hårtussar från Aston överallt. Shit vad han fäller just nu! Men vi både borstade honom och duschade honom igår. Ska borsta honom idag också och sen hoppas att man iaf kan klappa honom utan att bli vit!

Melissa Horn - Lät du henne komma närmre     Sjukt bra låt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: