veroniicakarlssons

2010

Kategori: Allmänt

Sådär, då var det nytt år igen! Nyårsafton var grymt kul! Först middag med Mickes bff o hans tjej o sen lite party! Aston var nöjd vid 12-slaget, han kämpade med sitt märgben o vi skålade med Mickes föräldrar! Trevligt trevligt! Sen tillbaka till festen för att röja. En taklampa åkte ner o en gran välte, men vi va nöjda ;P Strax efter 3 knallade vi hem o sov!

Nyårsdagen va rätt lugn. En pizza o en promenad med Aston. Efter lite eftermiddagssömn orkade vi ta bussen till Sickla o gå på bio. Sherlock Holmes (nej, det var inte jag som valde film). Den var rätt bra iaf! Sen blev det hem o sussa!

Igår åkte jag tillbaka till Sumpan o lunchade med Malin! Efter ett par timmars skitsnack så gick jag hem o drack kaffe. Sen var jag barnvakt åt lilla söttrollet Melissa som till slut gav med sig och somnade i min famn! Sötnosen! Till middagen kom mormor o Melissas mamma o så småningom Melissas pappa! Så åt vi kalkon o drack kaffe o åt glass med chokladsås! Mumma!

Lite sitsnack på det o sen en god natts sömn o här är vi nu. Den 3e januari 2010! Vad händer denna dag?
Jo, jag har packat lite. Snart blir det en dusch o sen packa färdigt. I eftermiddag ska jag o mamma till stan o möta upp moster o mormor o gå på bio! Mys! Bröllopsfotografen blir det denna gång. Sen blir det att springa till centralen och möta upp Micke o Aston för att åka upp till Umeå igen!

Tack Stockholm för den här julen, vi ses snart igen :)

Vad händer 2010 då?
- Skaffa jobb
- Åre
- Lydnadskurs med Aston
- Träna, träna, träna
- Mycket, mycket, mycket mer som jag inte kommer på nu :D
- En sak till förresten, Anna får bebis <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: