veroniicakarlssons

Beachvolley

Kategori: Allmänt

Idag va vi iväg o spelade beachvolley, det va kul :D Gick lite bättre för mig idag än sist, så det va kul!

Annars har både jag o Micke pluggat ganska mycket. Micke har börjat med biologin nu så nu har vi båda mycket. Micke går i skolan hela helgen också, fredag, lördag o söndag så då får jag o Aston sysselsätta oss själva!

Jag o Aston har varit på långpromenad, också har vi storstädat. Fick besök av någon från hyrasgästföreningen, han sa att de flesta på Carlshem hade fått en hyreshöjning på typ 100 kr förra året, konstigt, vi fick typ 180 kr :P Kan ju hoppas på lägre i år isf..

Imorn ska jag plugga massor o ta långpromenad med Aston. Håller på o lär honom att man inte rastas när man har kopplet i selen, det går ganska bra. Han förstår att vi ska gå vidare och inte nosa överallt. Däremot när vi tränar på att jogga lite så tror han att vi ska leka :P Men det e bara att jobba vidare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: