veroniicakarlssons

Bra i magen

Kategori: Allmänt

Nu har vi äntligen fått Astons nya foder. Beställde det på internet så det kom hem till oss! Jätteskönt :) Nu hoppas vi att hans mage ska skärpa sig lite med det här fodret så vi slipper springa ut med honom hela tiden..

Tack pappa för rådet, ibland tror man lixom att han är onormal.. Men om Issa gjorde likadant så är det ingen fara då, för hon va ju världens snällaste :) O jag vet att han också är världens snällaste egentligen, det e bara det att han har lite för många hyss för sig!

Från och med imorn ska vi få det lite varmare. Det ska bli härligt. Min plan va ju att nu när jag är ledig från skolan så skulle han få långpromenader varje dag men så har det ju inte blivit! Tror inte att han har varit så sugen på långpromenader heller i den här kylan..

Idag ska jag plugga en del. Jag känner mig dock ganska lugn, tror inte att jag har en paniktenta framför mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: